ادعای ترامپ: نظر فائوچی درباره علت رشد کرونا اشتباه است

به گزارش مهسان بلاگ، دونالد ترامپ در انتقادی بی سابقه از دکتر آنتونی فائوچی، مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا، علیه اظهارات او در رابطه با اینکه شمار بالای مبتلایان به کرونا در آمریکا از واکنش محافظه کارانه و ملایم در برابر این ویروس به لحاظ تعطیلی های مالی و دستورات ماندن در خانه نشات می گیرد، صحبت کرد.

ادعای ترامپ: نظر فائوچی درباره علت رشد کرونا اشتباه است

به نوشته روزنامه گاردین، دونالد ترامپ در بازنشر ویدیویی از دکتر فائوچی که این اظهارات را در جلسه اخیر کنگره مطرح می کرد، گفت: اشتباه!

فائوچی شرح می داد که تفاوت میان افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا و افت شدید در سراسر اروپا در واقع از تفاوت واکنش ها به این ویروس ناشی می گردد. به گفته این عضو کارگروه مقابله با کرونا در آمریکا، بیشتر کشورهای اروپایی تا 95 درصد اقتصادهایشان را تعطیل کردند، در حالی که آمریکا تنها نیمی از اقتصادش را به حالت تعلیق درآورد.

ترامپ در پیغام توییتری دیگری نوشت: موارد ابتلای ما بیشتر است چون ما بیش از هر کشور دیگری آزمایش گرفتیم؛ 60 میلیون. اگر کمتر آزمایش می گرفتیم، موارد ابتلا هم کمتر می شد. ایتالیا، فرانسه و اسپانیا چه کردند؟ متاسفانه اکنون اروپا در حال شعله دریافت ناگهانی است. بیشتر فرمانداران ما سخت و هوشمندانه کار کردند. ما قوی باز می گردیم!

اما نقطه نظرات دکتر فائوچی به درستی شرایط در آمریکا را توصیف کرد. فائوچی شرح داد، گرچه بعضی از ایالت ها در زمان بازگشایی از دستورات مرکز کنترل بیماری ها پیروی کردند، بسیاری از ایالات هم چنین نکردند و همین به افزایش ابتلا در بسیاری از ایالات جنوبی و غربی آمریکا منجر شد.

این کارشناس ارشد بیماری های عفونی همچنین گفت، بعضی از ایالات این فرایند را به خوبی انجام دادند و بسیاری هم اینگونه نبودند. او همچنین اضافه کرد، بسیاری هم اکنون به لطف ارتقای آزمایش بهتر عمل می نمایند.

در شرایطی که ترامپ با انتخابات ریاست جمهوری نوامبر روبرو است، در نظرسنجی ها مقابل جو بایدن عقب است. عمده دلیل از دست رفتن حمایت ها از او واکنش ملایمش به پاندمی کروناست که اکنون جان بیش از 150 هزار آمریکایی را گرفته و بیش از 4.5 میلیون مورد ابتلا در سراسر آمریکا بر جای گذاشته است که این بیشترین آمار در دنیا است. ، ایسنا

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57103

به "ادعای ترامپ: نظر فائوچی درباره علت رشد کرونا اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای ترامپ: نظر فائوچی درباره علت رشد کرونا اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید