اصفهان آیینه تمام نمای ایران و تجسم کمال یافته فرهنگ اسلامی است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی جمالی نژاد ظهر یک شنبه در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی برند ملی گردشگری، اصفهان را کهن دیاری با پیشینه ای به بلندای تاریخ ایران و به همان اندازه باشکوه و پرفروغ توصیف و گفت: این شهر آیینه تمام نمای ایرانی و تجسم کمال یافته فرهنگ اسلامی است که همیشه زمینه ساز ارتباطات گسترده انسانی و بسترساز روابط بین فرهنگی بوده است.

اصفهان آیینه تمام نمای ایران و تجسم کمال یافته فرهنگ اسلامی است

وی اضافه کرد: کسب عناوینی چون پایتخت فرهنگی دنیا اسلام در سال 2006، پایتخت صنایع دستی دنیا و پیوستن به شبکه شهرهای خلاق نشانه ای از صندلی والای این شهر تاریخی و کهن است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در شهرهای خلاق همواره ظرفیتی بیش تصورات اولیه وجود دارد، ابراز داشت: در شبکه شهرهای خلاق تجارب، دانش، برترین رویه های مدیریت شهری، برنامه های نوآورانه و شبکه های تبادل حرفه ای و هنری خلاق، مطالعات، تحقیقات و ارزیابی ها و تجارب شهرهای خلاق دنیا به اشتراک گذاشته می گردد.

برندسازی شعار نیست

وی ادامه داد: همچنین بکارگیری مبتکرانه شیوه ها و اقدامات توسعه شهری پایدار، ادغام کامل فرهنگ و معنویت با طرح ها و راهبردهای توسعه محلی و تقویت همکاری و توسعه دیپلماسی با شهرهایی که گفتمان خلاقیت را به عنوان عامل راهبردی چشم انداز خود به رسمیت شناخته اند از جمله موارد مهمی است که در شبکه شهرهای خلاق دنیا مطرح می گردد.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی برند ملی گردشگری ایران در اصفهان گفت: ارائه شاخص ها و راهکارهای طراحی برند ملی گردشگری، تبیین مبانی و استانداردهای برند گردشگری و ارائه تجربیات پیروز بین المللی در زمینه برندسازی در حوزه گردشگری و نهادینه کردن ضرورت برندسازی ملی در ذهن جامعه از مهم ترین اهداف برگزاری کنفرانس برند ملی گردشگری است.

جمالی نژاد با بیان اینکه برندسازی شعار نیست، گفت: در واقع برندسازی به معنای گرد آوردن عناصر متمایزی از مقصد گردشگری در قالب برند و چگونگی ارتباط این عناصر به وسیله اجزای برند مانند هویت، جوهره، شخصیت، تصویر، مشخصه و فرهنگ یک ملت و کشور است.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37322

به "اصفهان آیینه تمام نمای ایران و تجسم کمال یافته فرهنگ اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان آیینه تمام نمای ایران و تجسم کمال یافته فرهنگ اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید