افشای رسوایی اخلاقی ستاره چلسی

به گزارش مهسان بلاگ، جورجینیو ستاره ایتالیایی تیم چلسی، درگیر یک ماجرای حاشیه ای شده است. روزنامه انگلیسی سان در گزارشی اختصاصی و افشاگرانه نوشته است این بازیکن مجبور شده به رابطه عاطفی چهار ساله خود با نامزدش خاتمه دهد به این دلیل که معین شده پیغام های نامناسبی به یکی از کارمندان خانم باشگاه چلسی می فرستاده است.

افشای رسوایی اخلاقی ستاره چلسی

این بازیکن که اصالتی برزیلی دارد، اما برای تیم ملی ایتالیا بازی می نماید و این فصل هم در تیم چلسی درخشیده است، 28 ساله است و دارای دو فرزند. او به الیسا اسکالکن 26 ساله که جزو کارمندان باشگاه است پیغام های نامناسبی می فرستاده و در خصوص رابطه با او سؤال هایی می پرسیده است.

ماجرا وقتی روشن شد که آرون هیوز 25 ساله که نامزد الیسا بود، درست چند سال قبل از سفر تفریحی به سریلانکا به همراه الیسا، این پیغام ها را می بیند و کاملاً شوکه می گردد. آرون قصد داشت در سریلانکا رسماً از الیسا درخواست ازدواج کند. او در این مورد گفته: جورجینیو رابطه ما را نابود کرد. گستاخی او را هنوز هم نمی توانم باور کنم.

افشا شدن این موضوع درست چند روز قبل از خبر بارداری کاترین هاردلینگ همسر هافبک 57 میلیون پوندی چلسی صورت گرفت. آرون گفت که الیسا مدتی بعد از آغاز کار در باشگاه چلسی با بازیکن برزیلی الاصل چلسی آشنا شده است. الیسا اصالتی ایتالیایی- سریلانکایی دارد.

جورجینیو سال 2018 از ناپولی به چلسی منتقل شد و از آنجایی که الیسا به زبان ایتالیایی مسلط بود از او خواسته بودند که نقش مترجم را برای بازیکن جدید چلسی ایفا نماید و همین موضوع باعث شکل گیری رابطه بین این دو شد.

آرون که طرفدار تیم آرسنال است ادامه ماجرا را این طور تعریف می نماید: الیسا هر روز بیشتر در خصوص جورجینیو حرف می زد. تا جایی که من به قضیه مشکوک شدم. به نظر می رسید خیلی تحت تأثیر زندگی ستاره ها قرار گفته بود. این موضوع کم کم داشت من را اذیت می کرد. تابستان سال گذشته وقتی گفت: قرار است همراه تیم چلسی به اردوی ژاپن برود، از اینکه او بیش از حد به این بازیکن نزدیک شده است نگران شدم و به خودش هم گفتم. وقتی که برگشت از او پرسیدم اتفاقی نیفتاد؟ و او گفت: نه. تا اینجا من هنوز پیغام ها را ندیده بودم. چند هفته بعد بود که آن رخ داد.

آرون که مدیر پروژه ساختمانی است، سپتامبر سال گذشته و یک شب قبل از سفر به سریلانکا متوجه ماجرای پیغام ها شد و به گفته خودش ضربه روحی بدی خورد. الیسا در واقع در بخش پذیرایی استادیوم استمفوردبریج کار می نماید. آرون گفت: رفتار الیسا از چند شب قبل کاملاً عجیب به نظر می رسید و حتی یک بار به داخل حمام رفت و با فریاد از او خواست که تنهایش بگذارد: من به اتاق رفتم و دیدم تلفن او صدا کرد. رفتم که خاموشش کنم که ناگهان جهان روی سرم خراب شد. دیدم کلی پیغام بین او و جورجینیو رد و بدل شده. در یکی از پیغام ها جورجینیو از او خواسته بود که به اتاقش در هتل ژاپن بیاید. بعد هم کلی پیغام هایی که شوخی های زننده ای هم در آن بود را دیدم.

آرون گفت: از این پیغام ها اسکرین شات گرفته و وقتی آن را به الیسا نشان داده، او با گریه گفته ماجرا آن طور نیست که تو فکر می کنی : نمی دانستم چه کار باید بکنم. می خواستم به سریلانکا برویم و از او خواستگاری کنم. از طرفی برای کنسل کردن سفر هم دیر شده بود بنابراین مجبور شدم بروم و دو هفته ای که آنجا بودم بدترین روز های زندگی ام بود. اصلاً با هم حرف نمی زدیم و فضا خیلی وحشتناک و سنگین بود. وقتی برگشتیم او از من خواست که یک فرصت دیگر به او بدهم و رابطه مان ادامه پیدا کند، اما من گفتم دیگر نمی توانم به او اعتماد کنم و به همین دلیل از او جدا شدم. جورجینیو مثلاً کاپیتان دوم چلسی است. او چطور الگویی است که برای نامزد یک نفر دیگر پیغام می فرستد و رابطه برقرار می نماید؟ برای من به عنوان طرفدار آرسنال نکته بدتر این بود که او مقابل آرسنال گل هم زد و همین باعث شد اعصابم بیشتر خرد گردد.

منبع: خبرورزشی

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45759

به "افشای رسوایی اخلاقی ستاره چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای رسوایی اخلاقی ستاره چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید