تجویز ترامپ باعث افزایش مسمومیت در آمریکا شد

به گزارش مهسان بلاگ، مسمومیت با مواد ضدعفونی کننده در ایالت نیویورک آمریکا پس از ادعای دونالد ترامپ مبنی بر احتمال درمان کرونا با استفاده از این مواد، افزایش یافته است.

تجویز ترامپ باعث افزایش مسمومیت در آمریکا شد

روزنامه دیلی نیوز نیویورک روز شنبه گزارش داد که ظرف 18 ساعت پس از ادعای دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر احتمال معالجه کرونا با تزریق مواد ضدعفونی نماینده به بدن بیمار، شمار مسمومیت های ناشی از این مواد در شهر نیویورک افزایش چشم گیری داشته است.

مرکز کنترل مسمومیت نیویورک گفت که تا روز بعد از طرح این ادعا توسط ترامپ، این مرکز 30 مورد از مسمومیت ناشی از نوشیدن سفیدنماینده یا مواد مشابه به این مرکز گزارش شده اما هیچ یک از مصدومان جان خود را از دست نداده و نیازمند بستری نبوده اند.

این مرکز گفت که شمار این مسمومیت ها در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

ترامپ پنجشنبه گذشته اظهارات عجیبی درباره روش های احتمالی برای درمان کرونا داشت که با انتقادهای وسیعی روبه رو شد. او در کنفرانس خبری روزانه خود گفت که شاید بتوان با محلول های ضدعفونی نماینده، داخل بدن را از عفونت پاک کرد.

ترامپ روز آدینه هم در پاسخ به سوالی در این زمینه، به ضدعفونی دست ها و سطوح سخت اشاره نمود و گفت: نور خورشید و رطوبت به سرعت این ویروس را از بین می برد. مدت ها است که آزمایشگاه ها روی این مساله کار می نمایند. من این سوال را مطرح کردم که چگونه می توان درون بدن را همچون بیرون آن، ضدعفونی کرد.

رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: این کار را باید دکترها انجام دهند. شاید بتوان چیزی شبیه به نور در داخل بدن استفاده کرد و جان انسان ها را نجات داد.

جو بایدن نامزد نهایی حزب دوکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نیز در واکنش به این اظهارات ترامپ به مردم کشورش به صورت جدی توصیه کرد که موادضدعفونی نماینده ننوشند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47383

به "تجویز ترامپ باعث افزایش مسمومیت در آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجویز ترامپ باعث افزایش مسمومیت در آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید