خبرنگاران مسائل کامیون داران بخش انتقال سوخت در کمیسیون انرژی مجلس آنالیز شد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی از آنالیز مسائل کامیون داران بخش انتقال سوخت در جلسه عصر یکشنبه این کمیسیون اطلاع داد و گفت: در این جلسه مقرر شد که دستگاه های مختلف یاری نمایند تا مشکل کامیون داران حل گردد و گزارش آن را به خدمت مردم برسانیم.

خبرنگاران مسائل کامیون داران بخش انتقال سوخت در کمیسیون انرژی مجلس آنالیز شد

شریعتی نیاسر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درباره جزئیات جلسه عصر یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس، اضافه کرد: این جلسه سه دستور داشت که دستور اول آنالیز گزارش کمیته نیرو درباره لایحه نحوه انتقال تاسیسات، تجهیزات و اموال و دارایی های آب و فاصلاب بود که کمیسیون انرژی به عنوان عضو اصلی آن را آنالیز می کرد، کمیته نیرو آن را با جزئیاتی تصویب نموده بود و گزارش کمیته نیرو در صحن کمیسیون انرژی هم مطرح شد و با رای بالایی به تصویب رسید.

او ادامه داد: دستور دوم آنالیز گزارش کمیته گاز و پتروشیمی درخصوص اساسنامه شرکت ملی گاز ایران بود که با توجه به تعداد زیاد مواد این طرح و به خصوص بحث های مختلفی که از نظر کارشناسی در مواد 6 و 7 این طرح اجرا شده بود و همچنان نیازمند آنالیز بیشتر بود به پیشنهاد رییس کمیته گاز و تصویب کمیسیون مقرر شد که آنالیز بیشتری صورت بگیرد و در جلسات آینده کمیسیون انرژی به رای گذاشته گردد.

شریعتی نیاسر گفت: اما دستور سوم، آنالیز شکایت مجموعه ای از کامیون داران و تانکرداران حمل و نقل سوخت به صندلی های سوخت رسانی بود که مسائل مختلفی در مسائل بیمه، دستمزد و بحث تامین تجهیزات جانبی مثل لاستیک برای کامیون های خود داشتند.

سخنگوی کمیسیون انرژی ادامه داد: در این خصوص دستگاه های مختلف ذیربط از جمله نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، سازمان تأمین اجتماعی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، قرارگاه ثارالله، انجمن صنفی کامیون داران، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت به این جلسه دعوت شده بودند و این معظل در کمیسیون انرژی مورد آنالیز نهاده شد.

شریعتی نیاسر در خاتمه گفت: مقرر شد که دستگاه های مختلف در این باره یاری نمایند تا مشکل کامیون داران حل گردد و ان شاالله گزارش آن را به خدمت مردم برسانیم.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66108

به "خبرنگاران مسائل کامیون داران بخش انتقال سوخت در کمیسیون انرژی مجلس آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل کامیون داران بخش انتقال سوخت در کمیسیون انرژی مجلس آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید