رضا بابک اولین بازیگر مهمانی از کارائیب

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - رضا بابک در فیلم مهمانی از کارائیب اولین اثر سینمایی بهزاد فراهانی ایفای نقش می نماید.

رضا بابک اولین بازیگر مهمانی از کارائیب

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی مهمانی از کارائیب به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه کنندگی شهرام گیل آبادی که اولین تجربه فراهانی در مقام کارگردانی است، طی چند روز آینده مقابل دوربین می رود، رضا بابک بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون یکی از نقش های اصلی این فیلم سینمایی را ایفا خواهد نمود.

نوید فرح مرزی طراح گریم، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزانی مدیر فراوری، حبیب مجیدی عکاس و مهدی گودرزی فیلمبردار پشت صحنه این فیلم هستند.

فراهانی فیلمنامه این اثر عاشقانه را بر اساس رمان مهمانی از کارائیب - شبی با کاسترو به قلم خودش نوشته است و حمیدرضا قطبی به عنوان مشاور کارگردان او را همراهی می نماید.

در خلاصه داستان مهمانی از کارائیب آمده است: خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام نموده اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته اش دهان می بندد و دل را لجام می زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقى است؛ عشق هایى که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست....

بازیگران و دیگر عوامل این اثر عاشقانه در خبرهای بعدی معرفی خواهند شد.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87126

به "رضا بابک اولین بازیگر مهمانی از کارائیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا بابک اولین بازیگر مهمانی از کارائیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید