شرایط استقلال عادی نیست، کار مجیدی و بازیکنان قابل احترام است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی تن به شکست داد که فرهاد مجیدی 8 بازیکن را در اختیار نداشت.

شرایط استقلال عادی نیست، کار مجیدی و بازیکنان قابل احترام است

محمد نوری در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: از نظر من استقلال برنده این بازی است. همین تیم با نیمی از بازیکنان ثابتش هم می توانست الاهلی را شکست دهد. حتی اگر پنالتی از دست رفته را هم به حساب خودمان بگذاریم، گل صد در صد سالم تیم ما را داور به اشتباه مردود خاطرنشان کرد.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال تاکید نمود: اگر آن اشتباه تأثیرگذار داور نبود قطعاً بچه ها شکست نمی خوردند. ضمن این که فراموش نکنیم در همان نیمه اول هم یک پنالتی مسلم را که روی علی دشتی روی داد داور ندید و نگرفت.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: امیدوارم طرفداران هم در چنین روزهایی که تیم احتیاج به حمایت دارد بیشتر از گذشته هوای تیم شأن را داشته باشند.

نوری بیان داشت: این تیم واقعاً قابل احترام است. مجیدی به خوبی از عهده راهنمایی تیم بزرگ استقلال بر آمد. یادمان باشد که ما با چالش بازی های فشرده و با سونامی مصدومیت روبرو هستیم و به هیچ وجه شرایط تیم عادی نیست. باوجود همین شرایط غیر عادی هم این تیم در لیگ و آسیا مدعی است و برای همین باید گفت کار بچه ها و کادر فنی ستودنی است.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید نمود: امیدوارم نتیجه این بازی در روحیه بازیکنان تأثیر نگذارد و آنها با روحیه در دیدارهای پیش رو در لیگ و آسیا به میدان بروند. دیدارهایی که روی سرنوشت تیم و تک تک بازیکنان تأثیر گذار است.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35485

به "شرایط استقلال عادی نیست، کار مجیدی و بازیکنان قابل احترام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط استقلال عادی نیست، کار مجیدی و بازیکنان قابل احترام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید