فن دایک: در مراسم توپ طلا بازنده ای وجود نخواهد داشت

به گزارش مهسان بلاگ، مدافع تیم فوتبال لیورپول معتقد است در مراسم توپ طلای فرانس فوتبال بازنده ای وجود نخواهد داشت.

فن دایک: در مراسم توپ طلا بازنده ای وجود نخواهد داشت

به گزارش خبرنگاران، فیرجیل فن دایک امشب (دوشنبه) شانس کسب اولین جایزه توپ طلای خود را در شهر پاریس دارد، هرچند گفته می گردد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا شانس بالایی برای کسب این عنوان دارد. مدافع هلندی سرخپوشان مرسی ساید که فصل گذشته نقش بسزایی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا داشت، سال جاری پیروز شد جایزه مرد سال فوتبال اروپا را از آن خود کند و در کسب جایزه THE BEST فیفا هم بعد از لیونل مسی، در رده دوم رأی گیری نهاده شد.

مدافع هلندی لیورپول درباره حضورش در مراسم جایزه توپ طلا فرانس فوتبال گفت: من با دلیل به پاریس می روم و بازنده ای در این مراسم وجود ندارد. به اینکه نامم در جمع نامزدهای کسب جایزه توپ طلا واقع شده است، افتخار می کنم و این به خاطر عملکردی است که فصل گذشته با تیم باشگاهی و تیم ملی کشورم از خودم ارائه کردم.

فن دایک افزود: این چیزی است که باید به آن افتخار کنیم چون بازیکنان زیادی شانس حضور در این صندلی را پیدا نمی نمایند. به هر حال برنده ای وجود خواهد داشت اما بازنده ای هم نخواهد بود. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

رسانه های مختلف لیستی لو رفته از فرانس فوتبال را منتشر نموده اند که نشان می دهد لیونل مسی با کسب 446 امتیاز برنده توپ طلای سال جاری می گردد که اگر این اتفاق بیفتد او برای ششمین بار صاحب این جایزه می گردد. فیرجیل فن دایک با 382 امتیاز و محمد صلاح با 179 امتیاز نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار خواهند گرفت و کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا با 133 امتیاز در مکان چهارم خواهد ایستاد.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28162

به "فن دایک: در مراسم توپ طلا بازنده ای وجود نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دایک: در مراسم توپ طلا بازنده ای وجود نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید