قاچاق دخانیات بیشترین قاچاق کالا در قزوین

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین اظهار داشت: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به دخانیات بوده و پس ازآن سوخت و البسه قرار دارند؛ مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان مهرماه امسال بیش از 217 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

قاچاق دخانیات بیشترین قاچاق کالا در قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی - سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین - عملکرد این دستگاه را در هفت ماهه سال جاری تشریح کرد.

وی اظهار کرد: در این مدت تعداد 3948 مورد پرونده در حوزه کالا و خدمات،287 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و 131 پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، کم فروشی، گران فروشی عدم صدور ارائه فاکتور بود.

وی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به دخانیات بوده و پس ازآن سوخت و البسه قرار دارند؛ مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان مهرماه سال جاری بیش از 217 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

محمدی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را به شماره تلفن 124 یا سامانه اینترنتی 135 تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی کنند.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23937

به "قاچاق دخانیات بیشترین قاچاق کالا در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاچاق دخانیات بیشترین قاچاق کالا در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید