ممنوعیت تکل زدن درصورت ازسرگیری تمرینات گروهی فوتبال انگلیس

به گزارش مهسان بلاگ، یکی از موارد پروتکل پزشکی مربوط به ادامه مسابقات فوتبال در انگلیس، کاهش هرچه بیشتر تماس های بدنی میان بازیکنان از جمله تکل است.

ممنوعیت تکل زدن درصورت ازسرگیری تمرینات گروهی فوتبال انگلیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از BBC، در صورت صدور مجوز ازسرگیری تمرینات گروهی تیم های فوتبال در لیگ برتر انگلیس، بازیکنان حق تکل زدن نخواهند داشت، علاوه بر این باید چمن زمین های تمرینی به صورت مرتب ضدعفونی گردد تا به این شیوع از شیوع ویروس کرونا میان فوتبالیست ها جلوگیری گردد.

بهداشت محیط تمرینات یکی از مهمترین مسائلی است که در پروتکل پزشکی مربوط به ازسرگیری فعالیت های ورزشی گروهی قرار گرفته و در خصوص تمرینات فوتبالیست ها، مواردی مانند ضدعفونی کردن چمن، پرچم های کرنر، مخروطی های (کله قندی) تمرین، تیر دروازه ها و هر چیز دیگری را که در زمین تمرینی امکان تماس بازیکنان با آن وجود داشته باشد شامل می گردد.

در بخشی دیگر از پروتکل پزشکی آمده که بازیکنان در هفته باید دو بار تست کرونا بدهند و هر روز دمای بدن آنها با تب سنج آنالیز گردد. آنها همچنین از تجمع کنار یکدیگر، رفتن به مرکز تمرینی یا بازگشت از آن به همراه یکدیگر منع می شوند.

سازمان لیگ فوتبال انگلیس هنوز هیچ واکنشی برای تأیید یا رد ادعاهای مطرح شده درباره پروتکل پزشکی تمرینات از سوی BBC نشان نداده است.

فوتبال انگلیس از اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد اما به تازگی دولت با انتشار سندی 50صفحه ای به ازسرگیری تمرینات و مسابقات چراغ سبز نشان داده است، با این حال در انگلیس به خلاف دیگر لیگ های عظیم اروپایی مانند ایتالیا، اسپانیا و آلمان، تمرینات نه به صورت انفرادی نه به صورت گروهی هنوز از سر گرفته نشده اند و تاریخی دقیق هم برای آن اعلام نشده است.

+

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48752

به "ممنوعیت تکل زدن درصورت ازسرگیری تمرینات گروهی فوتبال انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تکل زدن درصورت ازسرگیری تمرینات گروهی فوتبال انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید