کمند امیرسلیمانی به دکلره می آید

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری ایسنا: نمایش دکلره با تغییر یکی از بازیگران خود تا 8 مردادماه اجرا می گردد.

کمند امیرسلیمانی به دکلره می آید

صحرا فتحی، کارگردان دکلره به ما گفت: از یکشنبه سوم مرادماه، لیلی رشیدی به علت سفر به سوییس که از قبل برنامه ریزی شده بود، جای خود را به کمند امیر سلیمانی می دهد.

وی اضافه کرد: این نمایش که در سال 91 برای اولین بار در سالن انتظامی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت، مورد استقبال واقع شد و پس از اجرای پیروز در تورنتو و مونترال کانادا، هم اکنون در تئاتر مستقل تهران روی صحنه است و اجرای آن هم تا هشتم مردادماه تمدید شده است.

فتحی با اشاره به اینکه دکلره از 16 خردادماه سال جاری در تئاتر مستقل تهران و در دو سانس در حال انجام است، گفت: پس از انتها اجرا در ایران، نمایش در کشور سوئد و شهرهای دیگر ایران نیز روی صحنه می رود.

این کارگردان با بیان اینکه دکلره یک مستند اجتماعی است، درباره برقراری ارتباط بازیگران آن با نقش ها و اجرای آن اضافه کرد: از آنجا که در اجرای دکلره بازیگران آن هیچ ارتباط کلامی و چشمی با یکدیگر ندارند، در زمان اجرا تنها واکنش های مخاطبان را دریافت می کنیم و این تداعی نماینده همبازی شدن با تماشاگران است.

کارگردان نمایش آوازه خوان طاس درباره نمایشنامه دکلره ادامه داد: یک نمایش خوب قطعا برگرفته از نمایشنامه بی عیب و نقص و کامل است و دکلره با توجه به متن به روز و اجتماعی که دارد با پیشنهاد نویسنده و همفکری بازیگران نسبت به وقایع مهم و خبرساز جامعه و حتی دنیا واکنش نشان می دهد و این واکنش در قالب دیالوگ شکل می گیرد؛ دکلره متنی اجتماعی است با اجرایی مستند که قطعا تا آخرین روز اجرا نسبت به وقایع پیش رو تغییراتی می نماید.

این نمایش نوشته مهدی کوشکی است که به همراه صحرا فتحی به صورت مشترک کارگردانی می گردد. نوید محمدزاده، صحرا فتحی و خاطره حاتمی از دیگر بازیگران دکلره هستند و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت روزهای انتهای این نمایش به سایت تیوال یاTik8 مراجعه نمایند

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: برترین ها
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24057

به "کمند امیرسلیمانی به دکلره می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمند امیرسلیمانی به دکلره می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید