کوین اسپیسی پاسخی فتوشاپی برای برادر شهردار فرستاد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از د رپ، داگ فورد برادر شهردار شهر تورنتو به خاطر اینکه کوین اسپیسی بعد از حضورش در یک برنامه زنده تلویزیونی در کانادا در پشت صحنه با او عکس نینداخته بود، او را لعنتی گستاخ نامید و به همین دلیل اسپیسی بازیگر برنده اسکار با حس شوخ طبعی کنایه آمیز خود پاسخ او را داد.

کوین اسپیسی پاسخی فتوشاپی برای برادر شهردار فرستاد

این بازیگر شناخته شده سریال خانه پوشالی عکسی فتوشاپ شده از خودش را کنار عکس راب فورد شهردار تورنتو و برادرش قرار داد و آن را در توییتر منتشر کرد. اسپیسی همان عکس خودش را که در مراسم اسکار در کنار الن دیجنرس و دیگر بازیگران مطرح گرفت بود، برای این عکس جدید مورد استفاده قرار داد.

داگ فورد روز شنبه در یکی از اپیزودهای برنامه اینترنتی برادرش که ملت فورد نام دارد این حرف ها را درباره اسپیسی زده بود. او گفته بود: به نظر من او یک لعنتی گستاخ است و دلیلش را هم برایتان می گویم: بازیگری که زندگی اش را بر پایه این می سازد که دیگران نمایش هایش را تماشا می نمایند - آنوقت با کسی عکس نمی اندازد؟ به ما گفتند نمی توانید عکس بیندازید و نمی توانید با او صحبت کنید. این آدم فکر می نماید کیست؟

اسپیسی، شهردار تورنتو و برادرش در برنامه روز سوم ماه مارس برنامه زنده جیمی کیمل حاضر شده بودند. در این برنامه کیمل از سیاست های شهردار تورنتو انتقاد نموده بود.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40408

به "کوین اسپیسی پاسخی فتوشاپی برای برادر شهردار فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوین اسپیسی پاسخی فتوشاپی برای برادر شهردار فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید